Groetjes vanuit het zuiden van Chili - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Groetjes vanuit het zuiden van Chili - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Groetjes vanuit het zuiden van Chili

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

29 November 2010 | Chili, El Carmen

Hallo iedereen,

Al een tijdje geleden dat ik geschreven heb, ik weet het.

Het waren drukke weken in het kindertehuis. Voor ik het goed besefte was het al tijd voor mijn reis naar het zuiden van Chili.

Deze reis begon vrijdag 26 november, richting Concepcion. Daar kon ik verblijven bij een Belgische mevrouw die al jaren in Chili woont.

Hierna ben ik vertrokken richting Temuco. En vandaag ben ik beland in Villarica, dat erg toeristisch is. En omgeven is door een gigantisch groot meer. Jammer genoeg is het weer vandaag net iets minder, bewolkt...

Het toerisme moet duidelijk nog op gang komen, eenmaal dat de zomervakantie volop bezig is zal Villarica volstromen. Het is een echte uitdaging, alleen rondreizen in een vreemd land. Maar gelukkig beheers ik de taal goed (stoef stoef) en weet ik ook dat ik ·s nachts niet moet gaan rondlopen op straat...

Morgen reis ik door naar Púcon, waar een uitstap naar een vulkaan op het programma staat.

Daarna Valdivia, waar ik al uitkijk naar het strand. En dan is het waarschijnlijk al tijd om terug te keren richting El Carmen.

Alvast vele groetjes aan jullie allemaal, en weet dat het hier goed gaat met mij in het zuiden :-)

  • 29 November 2010 - 19:49

    Elisabeth:

    Wat mooi om te horen dat het goed gaat! We zijn erg benieuwd naar de foto's die je op je reis maakt. Klinkt nl. erg indrukwekkend. Geniet nog van je reis in het zuiden en wees inderdaad voorzichtig. Wij zijn hier trots op je! dikke kus

  • 29 November 2010 - 20:40

    Roos Vanwynsberghe:

    Leuk te lezen dat je het goed stelt in Chili. Als ik naar de temperatuur kijk kan ik niet anders dan jaloers zijn. Het is hier bitter koud nu al -2 en wie hoeveel we krijgen tegen het einde van de week. Geniet maar heel erg van het mooie land waar je nu bent. Leuk ook te lezen dat je naar concepcion bent geweest en het goed gesteld hebt. We horen er later wel over. Maak maar mooie fotos. Ben je met Sint Nikolaas terug in El Carmen of wordt het later? Geniet nog van je verblijf in Chili en als je terug bent in El Carmen geef hen dan allen maar een pakkerd van ons uit Bellegem. Uit het koude België maar van warme mensen. Succes.

  • 29 November 2010 - 21:18

    Claire:

    It makes me dream your trip around the country! Take a LOT of photos and enjoy every single moment of your trip!
    Did you see Nadal in London? ... :-(
    Have FUUUUN !

  • 30 November 2010 - 08:26

    Katleen:

    Tja 27° in Chili... dat alleen al lijkt me heerlijk om ginder te zijn!!
    Alleen op rondreis dat is wel een heel avontuur! Geniet er van maar pas toch goed op hé! Tot binnenkort!!

    Xxx

    Katleen

  • 30 November 2010 - 09:01

    Karolien:

    België = momenteel wit :)

  • 30 November 2010 - 10:34

    Mama En Papa:

    Amai,dat klinkt goed daar.Die vulkaan hebben wij zelf nog niet gezien,neem maar genoeg fotoos.En hoe was het bij blanche . Zeker vermoeiend maar, ze heeft wel een groot hart,Was ze blij met haar boek over Grimbergen????Verder is het hier aan t' sneuwen en zoals de andere al zeiden 'VRIESkou bbbrrrrrrr Wij wensen u nog een mooi reis toe en tot hoors kusjes en warme knuffels van ons .Mama en Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

14 December 2010

Laatste week in Chili

29 November 2010

Groetjes vanuit het zuiden van Chili

15 November 2010

Hola

02 November 2010

Ups en Downs

25 Oktober 2010

Groetjes vanuit Chili
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: