"It feels like home" - Reisverslag uit Dili, Oost Timor van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu "It feels like home" - Reisverslag uit Dili, Oost Timor van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

"It feels like home"

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

21 September 2010 | Oost Timor, Dili

Hallo iedereen,

Na een zeer lange en vooral vermoeiende reis ben ik in het kindertehuis van El Carmen toegekomen.

De kinderen wisten dat ik onderweg was, en een groepje kinderen verwelkomden mij met confetti en slingers.
Een lading van kussen komen op mij af. Terwijl ik zoek naar bekende gezichtjes, komen er ook veel nieuwe voor. Het doet deugd om die bekende gezichten, waar ik 3 jaar geleden afscheid van had moeten nemen, terug te zien.

Gelukkig krijg ik opnieuw mijn kamertje van 3 jaar geleden toegewezen. Alles lijkt exact hetzelfde. Enkel het gevoel is anders. 3 jaar geleden was ik nog in cultuurschok, nu kan ik enkel nog met open mond en ogen genieten.

Na een grondig onderzoek van de badkamer (je weet nooit waar de kakkerlakken of andere akelige beestjes zich verstoppen)en na een inspectie van mijn bed kan ik met een "gerust" hartje mijn eerste nacht tegemoet gaan.

Maar bbbbrrrrr … waar is de verwarming als je ze nodig hebt?

Groetjes,
Kristel

• 21 September 2010 - 06:45

Erich:

Veel moed Kristel: de chauffage is onderweg, nog enkele weken???
    Je start was in ieder geval al een succes, we hadden niet anders verwacht.
    Veel groetjes aan alle vriendjes, kinderen en personeel.

• 21 September 2010 - 07:19

Karolien:

Hey Kristel! Ik wens je veel plezier daar! XX

• 21 September 2010 - 07:35

Mama:

Helaba
    Ik ben blij dat ge met pak en zak goed aangekomen bent en slaap maar enkele dagen goed uit voor ge aan de slag begint
    groetjes en kusjes van Lars.

• 21 September 2010 - 08:45

Claire:

Hello You !

I thought about you about the whole day yesterday ! Where was you? What was you doing?

Now I'm reassured, you are finally arrived !

Don't forget to tell me your phone number, address, etc...

Have a super nice day over there ! :-)

• 21 September 2010 - 10:30

Roos Vanwynsberghe:

Helaba,
    Ja een lange reis maar de wverwelkoming is altijd super en zo ben je vlug thuis ginder. Doe het rustig aan en alles lukt je wel.
    Heel veel groetjes aan iedereen. Een dikke kus en knuffel voor allen.

• 21 September 2010 - 10:52

Elisabeth:

Hallo zus, ik ben blij om te horen dat je goed bent aangekomen! En wat schrijf je het ook heerlijk levendig.. kan me er al wat van voorstellen, zeker van de kakkerlakken :).
    Hoop dat je nog een beetje aan rust toekomt en wens je veel plezier. Liefs x

• 21 September 2010 - 11:43

Annemieke:

Hey nichtje,

geniet er ginder van!
    Ik ga je 1 van de dagen nog een mailtje sturen, met een persoonlijk verzoekje!

Liefs,
    Annemieke

• 21 September 2010 - 12:45

Mitsy:

Hi Kristel,
    So glad to hear from you! :-) Guess what, the way you told us your first contact with people you had not seen for 3 years gave me "la chair de poule". It's so beautiful, so cute, so strong.
    Thanks a lot to share that with us.
    Many kisses,

• 27 September 2010 - 07:03

Paula.massaer@hotmai:

hey kristel,

fijn te horen dat je het goed stelt,

ik weet niet zo goed wat de behoeften daar momenteel zijn, maar als wij iets kunnen bijdragen, geef dan gerust een seintje

nog veel moed en geniet er maar van
    dikke knuffel
    tante paula en nonkel alex