Avontuur en Plezier - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Avontuur en Plezier - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Avontuur en Plezier

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

18 Oktober 2010 | Chili, El Carmen

Zondag avond, het weekend zit er weeral op. Jammer, want ik kan altijd ten volle van de weekends genieten. In België om uit te slapen, maar in Chili om activiteiten met de kinderen te organiseren. Uitslapen is niet echt aan de orde want de kinderen staan vaak al vroeg aan mijn raam te kloppen...!

Wat een weekend meestal zo inhoud?:
- Uitstap naar de rivier
- Misviering bijwonen
- dansen
- zingen
- waterspelletjes
- cake of wafels bakken
- trakteren op ijsjes

Ook kijk ik al uit naar mijn reisplannen. Begin november vertrek ik richting Santiago en half november zou ik naar het zuiden van Chili afreizen.

Alvast vele warme groetjes aan jullie allemaal !

Dikke kus,
Kristel

• 18 Oktober 2010 - 09:18

Karolien:

Uitstap naar de rivier? Wafels? Mooi weer? Klinkt zalig! Vorig weekend afgesproken met Tronko & Laura in Mechelen. Was echt leuk. Maar de volgende keer moet jij erbij zijn hé! Have fun daar! x

• 18 Oktober 2010 - 09:27

Claire:

Helaba!

Super nice to see some photos of you with children! What you are living there looks really amuzing !!! But I miss you too in Belgium and I'm looking forward to seeing you back !

Thanks for the photos and Have fuuuuun !!!

• 18 Oktober 2010 - 11:56

Mitsy:

Hey Kristel, I am always happy to read your dailylife in Chile. You should write a book when you are back. :-) All your activities are so warm at a human level. We (in Belgium at least) should learn a lot about it.
    And I confirm, Claire is missing you a lot, I will send her to Chile to pay some visit to you. :-)))
    Take care and enjoy every minute.
    Many kisses,

• 18 Oktober 2010 - 13:37

Mama:

Helaba, Tof te horen dat je in het weekend met de kinderen iets leuk organizeerd ,dat hoort er erbij ,want in de week zal je het druk hebben met allerlei werkjes dat ze u geven.Doe ze daar zeker de groetjes van ons en vele kusjes Papa en Mama

• 18 Oktober 2010 - 20:39

Kristof:

Hey Kristel
    het ziet er wel allemaal leuk uit en je amuseert je blijkbaar wel goed

groetjes Kristof en Manon

• 21 Oktober 2010 - 08:22

Roos Vanwynsberghe:

Sorry Kristel een beetje laat met mijn reactie maar wij zijn van deze nacht terug uit Turkije en op die manier was het niet mogelijk om vroeger te reageren.Het ziet er leuk uit samen met de kinderen kunnen genieten van de zon en van de lekkere wafels. Mooi voor je dat je een mooie reis gaat maken in Chili geniet ervan meisje je hebt het verdiend. Gaat alles goed met je andere opdracht? Aan allemaal een dikke knuffel en kus vanuit Bellegem van Tio Erich en Tia Roos. Doe zo verder Kristel het is leuk iets te lezen en te zien van Chili.