Vertrek Chili - Reisverslag uit Grimbergen, België van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Vertrek Chili - Reisverslag uit Grimbergen, België van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Vertrek Chili

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

17 September 2010 | België, Grimbergen

Hallo Iedereen,

Zoals de meeste onder jullie weten, ga ik het avontuur weer tegemoet.

Nu zondag 19/09 vertrekt mijn reis naar Chili, waar ik als vrijwilligster o.a. zal helpen in het kindertehuis van El Carmen.

Via deze weg kunnen jullie mijn verhalen volgen en zelf ook eens van jullie laten horen.

Groetjes en tot hoors,
Kristel

  • 17 September 2010 - 07:21

    Roos Vanwynsberghe:

    Leuk dat je een website hebt. Op deze manier kunnen we iets laten weten en iets terug horen van jou en van je belevenissen ginder ver weg in Chili. Geef hen allen maar een dikke knuffel van tio Erich en tie Roos. Maak er een leuke en deugddoende reis van. Heel veel succes.

  • 17 September 2010 - 07:39

    Claire:

    Have fun and take a lot of photos !!!
    Your website is in my favorites.

  • 17 September 2010 - 08:00

    Ronan:

    Hi Kristel,
    alles ok? Veel foto's nemen op "reis" en vooral veel genieten!!
    Keep in touch.

  • 17 September 2010 - 08:25

    Mitsy:

    Great idea your website ! And I love your picture. It's so full of joy, colors, dynamism. Just like you. :-) Thanks for us, we will follow your adventures daily. I am so excited to learn about you in Chile. You can be proud of your decision, it's brilliant. Many kisses,

  • 17 September 2010 - 08:57

    Karolien:

    Waaw! Wist ik niet :) Geniet van je avontuur!!! xxxxxx

  • 17 September 2010 - 09:40

    Papa:

    Hallo Kristel,
    Ik weet dat je met volle valiezen vertrekt naar de kinderen in El Carmen. Ik hoop als je terugkomt dat ze volgeladen zijn met verhalen uit chili. Ik kijk er nu al naar uit. Ik wens je een veilige vlucht toe. Groetjes en tot hoors Papa.

  • 17 September 2010 - 11:53

    Els:

    Ne goeien trip!

  • 18 September 2010 - 08:28

    Marie:

    Helaba Tia Kristel!Superidee die website! Kijk al uit naar de foto's van je eerste zumba-masterclass! Waka wake hé hé; it's time for Chili :) We wensen je alvast een aangename reis!

  • 19 September 2010 - 19:11

    Mama:

    Ik hoop dat je met al die pakken en zakken ongeveer 56 kg goed aangekomen bent.Geef ze daar veel liefde en vriendschap en vele kussen van mij en onze papa ,en doe iedereen de groetjes.Mama

  • 20 September 2010 - 11:20

    Elisabeth:

    Hopelijk ben je goed vertrokken, goede vlucht gehad EN vooral goed aangekomen. We hopen snel wat van je te horen,
    liefs Elisabeth

  • 28 September 2010 - 13:14

    Katleen:

    Hoe zit het ginder in Chili?

    Dikke kus van Katleen, Tiemen en "Taaa = daag" van Lars x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Grimbergen

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

14 December 2010

Laatste week in Chili

29 November 2010

Groetjes vanuit het zuiden van Chili

15 November 2010

Hola

02 November 2010

Ups en Downs

25 Oktober 2010

Groetjes vanuit Chili
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 22841

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: