Rustige daagjes... - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Rustige daagjes... - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Rustige daagjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

07 Januari 2008 | Chili, El Carmen

Nu dat de feestdagen voorbij zijn is het hier momenteel vrij rustig. Het is zomervakantie dus vele kinderen zijn naar huis om tijd door te brengen met hun familie. De andere kinderen genieten van hun zomervakantie in het tehuis.
Ik was een beetje ziek tijdens de feestdagen maar dat is nu helemaal voorbij. Wel heb ik nog veel last van de insectenbeten met gevolg tot allergische reacties. Gelukkig blijven de ratten voorlopig uit mijn buurt en uit mijn kamer...
De fotos bij dit bericht zijn allemaal fotoos van tijdens de feestdagen. Ik met mijn cadeautje, ik met de Belgische Tia Edith met een glaasje champagne, ik met Ruth (die ondertussen het tehuis heeft moeten verlaten) en nog enkele andere bonita fotoos...
Hopelijk hebben jullie ook allemaal leuke feestdagen gehad,
Tot hoors

  • 08 Januari 2008 - 01:24

    Edith:

    mooie fotos.
    ik ga regelmatig eens op je web gaan kijken.
    nog een fijne tijd bij ons.

  • 08 Januari 2008 - 09:31

    Katleen :

    Hey Kristel,

    Leuke krulletjes in je haar... was dat ter gelegenheid van de feestdagen?
    En hoe zit het met die pop die je vasthebt? Een cadeautje??? :-))

    xxx

  • 08 Januari 2008 - 13:10

    Anais:

    Hej mieke,
    zo te zien was het er wel leuk tijdens de feesten...supergezellig zo'n kerststalletje! En die krulletjes....die zijn zeker voor herhaling vatbaar mie!
    :-) Je ziet er echt knap uit zo!
    Dikke zoen en tot binnenkort

  • 08 Januari 2008 - 14:05

    Tammy:

    oooh ik had ook wa krulletjes in men haar:p

    echt super foto meisje
    allemaal trouwens!

    hopelijk gaat je allergische reactie snel verbeteren!

    xxxxxxxx
    heb de groetjes gedaan aan men pa he

  • 08 Januari 2008 - 17:01

    Kristine En Rudi:

    hallo kristel
    leuke foto's en het gaat het daar goed zien we.Bedankt voor die lieve kaart.Dus nu kun je wat uitrusten als de kindjes er niet zijn.Voor de rest wensen we jou nog een heeeeeeeeeeeeel toffe reis toe lieve groetjes uit londerzeel

  • 08 Januari 2008 - 17:46

    Mama:

    hallo kristel wat heb je nu gekregen??? een pop??? van wie heb je dat gekregen??? en zo te zien was het daar gezellig samen met edith .was dat bij die mensen waar je oudejaar ging vieren .en uw haar dat zag er ook supper uit.gisteren is melissa geweest ze was blij met haar kadootje vandaag komt normaal marjan en nele om te kijken voor documentatie van het noorden . Voor die beestebeten dat ge hebt mag ik morgen bellen naar de dokter en ze zal iets voorschrijven, en zal eventueel het medicijn opsturen naar het tehuis Ik laat je nog wel iets weten doorover alle de groetjes aan de kinderen mama

  • 10 Januari 2008 - 13:05

    Annette:

    Hallo Kristel.....jij doet dat daar precies heel goed.....en met die ratten daar moet je niet mee inzitten....die hebben schrik van jou. Nog onze beste wensen voor een uitzonderlijk jaar en veel geluk en plezier met de kindjes.
    Met de zon zullen je beten wel vlug genezen. Vele groetjes Annette en August ook van Michael en Evy en Nathalie, Mario en de lieve kindjes.

  • 13 Januari 2008 - 00:14

    Tia Edith:

    hopelijk heb je al het ongedierte ondertussen uit je kamer kunnen verwijden. Boenen is nog zo makkelijk niet he. Een troost, na enkele tijd wordt het lichaam imuun voor de beestjes. Helpt de clorfenamina een beetje ? tot morgen of zo.

  • 15 Januari 2008 - 13:20

    Elisabeth:

    He zusje, hoe staat het met de muggenbeten?

    Gaat alles goed of is het nu wel erg rustig met de zomervakantie.

    xxxx

  • 15 Januari 2008 - 19:25

    Norma:

    Aqui estoy conociendo tu pagina y observando tus lindas fotos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: