The end is near - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu The end is near - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

The end is near

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

07 Maart 2008 | Chili, El Carmen

Hellow

Eindelijk heb ik nog eens de tijd om een berichtje op mijn website te plaatsen.
Het is hier al heel druk geweest...

De zomervakantie is gedaan, wat betekent dat de kinderen hun eerste schooldag hebben meegemaakt. Het was echt wel schattig om de kleinsten naar school te zien vertrekken want ze hebben allemaal een uniform aan wat erg `grappig` is om te zien.

Verder heb ik enkele dagen doorgebracht in een ander tehuis in Chillan samen met Ruth, een meisje van het tehuis.

Ik ben ook nog eens naar de cinema geweest, in een chinees restaurant gaan eten, en andere uitstapjes, ... dus ik mag niet klagen.

En vandaag vertrek ik voor een weekendje naar de bergen tussen de koeien en de schapen, hihi.

Deze week heb ik het ook aangedurfd om naar de kapper te gaan hier in El Carmen... ze hebben mij hier ne ganse andere `look` gegeven, en dat voor welgeteld 1,50 euro. En dit vinden de mensen hier al vrij duur...

Je ziet dat de zomer hier ten einde begint te lopen want de hitte begint af te nemen wat eigenlijk wel positief is, een zacht briesje is veel aangenamer voor de mensen om hier te kunnen werken...

Tot gauw,

xxx

• 07 Maart 2008 - 15:34

Elisabeth:

Geniet tot de laatste minuut!

We zijn benieuwd naar je nieuwe look en kijken er naar uit om je weer te zien in het echt :).

Liefs, Elisabeth

• 08 Maart 2008 - 10:27

Nathalie:

Nog effe he, zal wel vreemd zijn om daarna terug naar belgie te komen. Vooral door die andere levenstijl enzo.
    Maar ja wij zijn toch benieuwd om jou na zo lang terug te zien.
    groetjes en geniet er nog van

• 09 Maart 2008 - 11:28

Kristof:

hey kristel ben ook echt benieuwd naar je nieuwe look en geniet er maar van hier begint de zon ook al een beetje meer te schijnen dus als jij nog een beetje zon meebrengt van daar komt het dik in orde

groetjes kristof

• 11 Maart 2008 - 11:31

Karolien:

En waar is de foto?
    :-)

• 17 Maart 2008 - 12:02

Elisabeth:

Dag zusje, nog maar een aantal avondjes slapen! Tot zaterdag, xxx Elisabeth