Hollywood, here I come - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Hollywood, here I come - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Hollywood, here I come

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

23 Februari 2008 | Chili, El Carmen

Het kan maar met 1 iemand gebeuren en dat is toch wel `bibi` zeker, met andere woorden ik had het weeral vlaggen deze week...

Ik heb namelijk de kans gekregen om te acteren in een Chileense film `Huacho`.
Jaja jullie lezen het goed, ons Kristel heeft geacteerd in een Chileense film. Ik moest mij voordoen als een Engelse toerist in een museum en dit samen met 5 andere toeristen. Ik ben uiteraard KEI nieuwsgierig naar het resultaat maar hiervoor ga ik nog een jaar moeten wachten... de film gaat trouwens ook in Frankrijk en Duitsland uitgebracht worden dus het gaat zeker een Europese HIT worden, dat kan niet anders met mij als actrice he...

Dat heb ik zo de laatste dagen een beetje beleefd... nu zit ik weeral met een goeie verkoudheid dus dat is wel wat minder, maar ja om in Hollywood terecht te komen is een kleine verkoudheid wel het minste van mijn zorgen.

Gegroet van een hollywoodster in spe (hihi)


  • 24 Februari 2008 - 08:34

    Nathalie:

    geef me dan alvast een handtekening alvorens je naast je schoenen gaat lopen en je eigen familie niet meer gaat kennen :-)
    Ik hoop in elk geval dat het een leuke ervaring is want wie kan er nu zeggen dat hij in een film heeft geacteerd he.
    groetjes

  • 24 Februari 2008 - 15:26

    Katleen:

    Hey Kristel,

    Ge ziet er grappig uit met dat hoedje en roos hemmeke!
    't Zal zeker wel de moeite geweest zijn.
    Amai mijn zusje als filmster.... dan hebben we nu dus nen VIP in de familie! ;-)

    Kusjes en tot binnenkort!
    xxx

  • 25 Februari 2008 - 10:34

    Karolien:

    Blijven gaan Kristel.
    Blijven gaan!
    :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: