Hollywood, here I come - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Hollywood, here I come - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Hollywood, here I come

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

23 Februari 2008 | Chili, El Carmen

Het kan maar met 1 iemand gebeuren en dat is toch wel `bibi` zeker, met andere woorden ik had het weeral vlaggen deze week...

Ik heb namelijk de kans gekregen om te acteren in een Chileense film `Huacho`.
Jaja jullie lezen het goed, ons Kristel heeft geacteerd in een Chileense film. Ik moest mij voordoen als een Engelse toerist in een museum en dit samen met 5 andere toeristen. Ik ben uiteraard KEI nieuwsgierig naar het resultaat maar hiervoor ga ik nog een jaar moeten wachten... de film gaat trouwens ook in Frankrijk en Duitsland uitgebracht worden dus het gaat zeker een Europese HIT worden, dat kan niet anders met mij als actrice he...

Dat heb ik zo de laatste dagen een beetje beleefd... nu zit ik weeral met een goeie verkoudheid dus dat is wel wat minder, maar ja om in Hollywood terecht te komen is een kleine verkoudheid wel het minste van mijn zorgen.

Gegroet van een hollywoodster in spe (hihi)

• 24 Februari 2008 - 08:34

Nathalie:

geef me dan alvast een handtekening alvorens je naast je schoenen gaat lopen en je eigen familie niet meer gaat kennen :-)
    Ik hoop in elk geval dat het een leuke ervaring is want wie kan er nu zeggen dat hij in een film heeft geacteerd he.
    groetjes

• 24 Februari 2008 - 15:26

Katleen:

Hey Kristel,

Ge ziet er grappig uit met dat hoedje en roos hemmeke!
    't Zal zeker wel de moeite geweest zijn.
    Amai mijn zusje als filmster.... dan hebben we nu dus nen VIP in de familie! ;-)

Kusjes en tot binnenkort!
    xxx

• 25 Februari 2008 - 10:34