Fotooooos - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Fotooooos - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Fotooooos

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

23 Januari 2008 | Chili, El Carmen

Een beetje uitleg bij de volgende fotootjes...

Foto 1: Zoals jullie wel of niet weten rijden hier nog redelijk veel mensen met paard en kar rond. Ik verschiet er dan ook niet meer als ik een paard op de straat zie staan... deze foto speciaal voor mijn peter, zoals ik had beloofd...

Foto 2: Deze foto is genomen toen ik hier nog maar pas aangekomen was... en ik was vrij onder de indruk van de toestand van de straten en de huizen hier...

Foto 3: Dit is een foto van een zeer mooie bakkerij in Chillan... zoals beloofd aan mijn collega`s in de bakkerij zet ik deze ook eventjes op mijn website. Het brood kan je hier helemaal niet vergelijken met België. Ik zal binnenkort eens een foto op mijn website van hoe het brood er hier uitziet. Het brood is hier wel supeerrrrr lekker...

Foto 4: Hier kijken de kinderen heel erg naar uit voor in de zomer: hun eigen zwembad... dit was ooit een project vanuit België die ervoor gezorgd hebben dat de kinderen tijdens de warme zomers toch een beetje verfrissing en plezier konden hebben... ZEER LEUK...

  • 23 Januari 2008 - 22:15

    Vanessa:

    Heey,

    Altijd leuk om nog foto's te zien..
    Ik vind dat die bakker er toch mooi en modern uitziet.. Ik had dat niet verwacht.. en het huis achter u is inderdaad wel minder.. Ik wou dat ik op dit moment bij u kon zijn:) Momenteel bezig met mijn examens.. Nog een klein weekje. Amuseer u daar nog!!
    Dikke kus Vanessa

  • 24 Januari 2008 - 19:55

    Marjan:

    Lieve Kristel,

    Veel sterkte in deze donkere dagen... Ik weet het, het zal een moeilijke tijd voor ons worden maar we MOETEN erdoor! En komaan, we hebben al voor heathere vuren gestaan... Het zal ons allemaal wel lukken, we moeten gewoon positief blijven denken... The heath is on en voor ons zal hij steeds on blijven!

    WAF! xx

  • 29 Januari 2008 - 11:58

    Elisabeth:

    He zusje,

    Leuk zijn de foto's! Volgens mij kom je met heeeeel veeeeel foto's terug :). Dat wordt een dia avondje ;-)!

    Hoe bevalt het bij het andere weeshuis?

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 22846

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: