La vida es bella - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu La vida es bella - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

La vida es bella

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

01 Februari 2008 | Chili, El Carmen

Elow Evrybody

Onverwachts kreeg ik vorige week de optie om een 4-tal dagen op het platteland (in de bergen) te gaan verblijven bij een zeer aardige familie. Uiteraard kon mijn avontuurlijke-ik hier geen neen tegen zeggen... het was alvast een zeer prettige belevenis. Ik moet wel toegeven dat ik beland ben geraakt bij een vrij rijke familie dus ik had echter niets tekort... we zijn gaan paardrijden, gaan zwemmen in de rivier, moet ik nog meer vertellen... jammer genoeg gaan uitstapjes zoals deze ook gepaard met nieuwe insectenbeten...maar hier heb ik gelukkig niet veel last meer van. Omdat ik mijn valies vrij snel had moeten maken was ik mijn sportschoenen vergeten dus ja, 4 dagen heb ik met mijn sandalekes (teenslippers) rondgelopen in de bergen... twas geen zicht maar ze hebben het wel `ongeveer` overleefd.

Na mijn 4-daagse overlevingstocht (oke, dit is misschien wat overdreven maar toch: geen warm water, overal beesten waarvan ik de naam niet meer weet en ook niet van wil weten, en dan moet je maar kunnen slapen bij mensen die je eigenlijk nog nooit in je leven hebt gezien...)anyway, dus na mijn uitstap stond er nog een leukere uitstap op de planning, namelijk een uitstap samen met het koor van het tehuis naar een plaats dat `Paraiso` noemt. Dit is een soort van camping met zwembaden, rivier en een klein strandje... was erg leuk om samen met de kinderen een dagje ontspannend aan het zwembad te liggen en te zwemmen... ik heb er dan ook -hum hum- een vrij rood tintje aan over gehouden... maar daarvoor dient dan ook ne goeien aftersun he...

Bon, dat was het zo`n beetje, voor de rest ben ik nog steeds danslessen aant geven aan de kinderen... en de tijd vliegt hier dan ook zo rap dat ik af en toe begin te beseffen dat het snel maart zal zijn, maar eerst ga ik hier echt nog wel genieten van mijn tijd in Chili...

Fotooos van mijn uitstapjes volgen nog...

Hasta la vista,
Van Kristel in Chili

  • 04 Februari 2008 - 08:14

    Karolien:

    Soms word ik écht jaloers als ik je tekstjes lees ;-).

  • 04 Februari 2008 - 18:19

    Wendy:

    me to!

    xxx

  • 05 Februari 2008 - 11:50

    Elisabeth:

    He lieve zus,

    Ben blij om te horen dat alles goed gaat. Zie je al voor me met je slippers in een overlevingstocht :).

    Dikke zoen, xxx

  • 05 Februari 2008 - 18:13

    Kristof:

    hey kristel zo te zien gaat alles heel goed daar
    in de bergen, dat zal wel een avontuur geweest zijn en dan zeker met teenslippers
    geniet er maar van

    groetjes uw broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: