Weekje zee - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Weekje zee - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Weekje zee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

18 Februari 2008 | Chili, El Carmen

Hallo iedereen

Na een klein weekje avontuur aan zee en op het platteland ben ik `wedergekeerd` in het tehuis... en ik moet toegeven dat ik blij was om de kinderen weer terug te zien want na 5 dagen mis ik ze wel een beetje (ai ai, dat belooft nog).

Ik heb dus aan de zee gezeten namelijk, in Dichato, dat is een klein maar heel gezellig en touristisch dorpje waar de meeste mensen als strandvakantie naartoe gaan. Ik was wel een beetje teleurgesteld door de overvloed van Algen in de zee, met groene voeten tot gevolg... gezellig was wat anders

Na mijn tripje aan zee heb ik nog enkele dagen uitgebold op het platteland (tussen de bergen en de koeien dus) wat uiteraard heel goed meegevallen is...

Dit weekend heb ik ook voor de eerste keer een live optreden mogen meemaken van het folklorisch dansgroepje van het tehuis... `cueca` wordt deze nationale dansen genaamd... dansen met een zakdoek, zingen en muzikale instrumenten behoren tot deze cueca, en ik moet toegeven, ik was best wel onder de indruk, buiten mijn lachbuien want je ziet niet elke dag een dans met zakdoeken... hum hum

Ma bon voor de rest alles nog steeds in orde... er staan mij nog enkele leuke gebeutenissen te wachten dus ik ga mijn laatste maandje met een gerust hartje tegemoet...

Tot hoors

ps: fotos volgen

• 18 Februari 2008 - 16:33

Karolien:

:-)

• 18 Februari 2008 - 19:17

Elisabeth:

Amai Kristel, je haar is echt al lang geworden!!

Geniet nog van je laatste maand! Ben echt benieuwd naar je foto's... heb je ook een foto gemaakt van het dansen met zakdoeken want kan me dat niet echt voorstellen :).