Happy Newyear - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Happy Newyear - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Happy Newyear

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

31 December 2007 | Chili, El Carmen

Ik wens jullie allen een gelukkig nieuwjaar, en dat jullie allemaal een geweldig 2008 tegemoet mogen gaan. Buiten ratten in mijn kamer, insectenbeten, en een oorontseking-achtig ding en ongelooflijk warme dagen gaat alles goed met mij...
Ik heb een geweldige Kerstmis gevierd en vanavond is er een dansfeest voor het nieuwe jaar te vieren.
Veel plezierige feesten gewenst
En alvast nog eens drie kussen
xxx

  • 01 Januari 2008 - 02:57

    Michel&lisette:

    wij wensen jou ook een gelukkig nieuwjaar,een goede gezondheid,want zoals ik lees hebben de beestjes je daar lelijk te pakken hé,en vooral veel plezier met je verblijf in chili,p.s.uw plaatske staat nog altijd open en we zullen ne vliegeklopper opsturen met DHL,alé tot een van dees hé,michel

  • 01 Januari 2008 - 12:12

    Karolien:

    Voor jou ook!

  • 02 Januari 2008 - 12:00

    Elisabeth:

    Hallo lieve zus,

    Ik wens je ook het allerbeste toe in 2008! Qua uitdagingen ben je al goed bezig :).
    Hopelijk valt het qua beestjes wat meer mee en dat je je al wat minder ziekjes voelt. Ben zeker dat de kinderen genoten hebben van de danspasjes die je hun met oudejaar hebt geleerd.

    Zal je ook de foto's van mama haar 50st verjaardag toesturen maar niet meer zoveel met eten want kan begrijpen dat je daar al van gaat watertanden. Kerst met een stukje kip en puree is inderdaad niet te vergelijken.

    Dikke zoen en veel liefs, Elisabeth

  • 02 Januari 2008 - 14:11

    Tammy:

    ooeh ge wordt da ook ziek ofwa?
    word ma snel beter! is da altijd ratten in u kamer?

    hoe was het dansfeest:d

    gelukkig nieuwjaar men lief nichtjeuh!!

    xxxxxx
    dikke kussen

  • 03 Januari 2008 - 14:08

    Els En Kristof:

    Kristel,
    Voor jouw een spetterend 2008 toegewenst

    vergeet vooral niet dat je je zeer goed moet verzorgen he en als de beestjes bijten, terug bijten e ;)

    Vele nieuwjaars kuisen van ons beide

  • 04 Januari 2008 - 06:04

    Wendy Van Den Bosch:

    Hey Kristel,

    Mijn beste wensen voor 2008. Geniet nog volop van je reis.

    Groetjes Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: