zalig Kerstmis en Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu zalig Kerstmis en Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

zalig Kerstmis en Gelukkig Nieuwjaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

24 December 2007 | Chili, El Carmen

Hallo allen

Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en zalig kerstmis... hier zullen we een HEEL warme kerst hebben (zo`n 35 graden) dus hier is geen sprake van `brrr het is koud dit jaar` of `oei ik ben mijn wanten vergeten` neen neen, puffen en water drinken is de boodschap.
Mis jullie allemaal en dat jullie een spetterende kerstmis mogen meemaken...

  • 24 December 2007 - 21:25

    Véronique :

    Dag Kristel,

    Ik weet niet of daar ook een gewoonte van 'chocolate caliente' en paneton bestaat, maar ik wens je alvast een mooie Kerst!!

    groetjes,
    Véronique

  • 24 December 2007 - 23:27

    Michel En Lisette:

    hélaba meiske,wij hebben den indruk dat het ginder beter is dan hier,maar wij klagen nie zelle,alleen da gij daar zit in t'goe weer en wijle hier met veel werk,ik hebje mailtjes al wel gelezen maar het otbreekt mij aan tijd om terug te mailen,t'zijn hier drukke dagen mometeel,we staan er wel scherp op tegen da ge terugkomt,maar alé we trekken ons plan wel,profiteer er maar van,en amusseer je ginder maar,in ieder geval ne goeie kerst,en een heeeel gelukkig nieuwjaar.ps k'moest van ons ma zeggen da ze u mist,alé tot een van dees,courage

  • 26 December 2007 - 10:27

    Karolien:

    Vrolijk kerstfeest!

  • 26 December 2007 - 10:52

    Tammy:

    hey,

    ik zou ook veel willen geven om eens warm te hebben en de zon te voelen zo met 35graden hoor:d

    Kerst was hier echt wel plezant?
    en hoe was het bij u? veel gedanst dan?

    xxxxx
    tamaraatje
    prettige kerst van mij en kenneth;)


  • 27 December 2007 - 10:06

    Kristel:

    He zus, het was leuk om je te horen met Kerst!!
    Ben er zeker van dat ondanks het mooie weer het qua luxe en eten niet zo uitgebreid zal zijn als bij ons! Hoe heb je Kerst uiteindelijk gevierd?

    Liefs, Elisabeth

  • 27 December 2007 - 11:06

    Els:

    Kristof en ik wensen jouw ook een zalig kerstfeest, het was zeer fijn je nog is te horen :) en we wensen je zeker nog heel veel leuke dagen, weken en maanden in Chili

    Groetjes Kristof en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 22846

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: