Hot Hot Hot - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Hot Hot Hot - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Hot Hot Hot

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

19 December 2007 | Chili, El Carmen

Met zo´n 32 graden is vandaag de zomervakantie in Chili begonnen. De kinderen van het platteland zijn naar huis en de anderen blijven hier in de huisjes wonen voor de hele vakantie. Ondertussen gaat mijn drukke week gewoon door... december is een heel drukke maand want er moeten naar alle peetouders van Belgiê briefjes gestuurd worden, en ik heb de taak gekregen om al die briefjes van de kinderen te vertalen...erg leuk maar het zijn er wel een hoop en dat gebeurt hier nog allemaal met BALPEN...
Wat heb ik de laatste dagen zoal nogal beleefd? Eerst en vooral heb ik afgelopen zaterdag een fantastische dag achter de rug, het was personeelsdag en we zijn naar het platteland getrokken (een van de prachtigste locaties die ik ooit had gezien), dit was een soort van paardenranch aan de river... sprookjesachtig was het echt wel.
Gisteren ben ik dan EINDELIJK naar de cinema gegaan in Chillan... dit was absoluut de moeite waard, we zijn de film `Bee Movie` gaan zien, omdat er maar twee zalen waren was de keuze uiteraard ZEER beperkt... ondertussen merk ik dat het al BIJNA kerstmis is en dat gevoel is ver te zoeken. Gedurende 22 jaar ben ik het gewoon om regen, koude en VEEL kledij aan te trekken tijdens de kerstperiode... een sjaal en wanten zijn ver te zoeken bij deze hitte, het kerstgevoel immers ook...ik heb nochtans geholpen de kerstboom te versieren en het koor zingt hier continu kerstliedjes maar ik besef het nog niet al te goed...
Verder is het werk van mijn ouders hier bijna af. Zij zijn wel naar huis maar de werkman had best nog wat werk. Ik vind de huisjes absoluut prachtig geworden en ik moest mijn ouders van alle kinderen nog eens een grote dankjewel geven (bij deze is dit ook gebeurt).
Zo, ik ga jullie laten, het is bijna 18uur en dan begint mijn aerobicles.
Vele warme knuffels vanuit het zonnige Chili (hihi, wat zeg ik dit graag)
xxx

  • 19 December 2007 - 20:53

    Henk Walsschot:

    We nemen toch maar de originele plinten.

  • 20 December 2007 - 07:52

    Els:

    Hey,

    Regen is er tot nu toe niet, wel vriest het hier erg !!! er zegt net een collega dat er op sommige plaatsen kans is op sneeuw wel leuk voor deze tijd van het jaar. maar vanaf zaterdag wordt het weer wat warmer. Bee Movie die zag er mij echt leuk uit en wat vonden de meisjes ervan?? en hoe reageerden ze daar op??
    tof dat jij zo lekker warm weer hebt ginder. aerobicles leuk dat ze dat daar doen! ik wens je alvast een zeer warme kerst.
    xxx Els

  • 20 December 2007 - 09:57

    Wendy:

    Leuk om te lezen dat je je ginder echt amuseert en geniet van alle momenten en je klinkt ook echt gelukkig! Meer goed nieuws hoeven we niet te horen om met een gerust hartje aan jou te denken.

    Dikke kus

    xxx

  • 20 December 2007 - 10:41

    Karolien:

    In Mechelen heeft het vanmorgen naar 't schijnt 'gesneeuwd' & jij zit daar te bruinen... Wat is de wereld toch gek he? :-)

  • 20 December 2007 - 16:24

    Laura:

    Naar't schijnt? :) een schoon laagske ja!
    Zon is leuk, maar ik hou ook wel van de sneeuw! Alleen de kou is er hier wat te veel aan.
    Have fun!


  • 23 December 2007 - 19:49

    Greta:

    He Kristel,

    Superblij dat alles zo ontzettend meevalt voor jou.
    Prettige, "zonnige" kerstdagen toegewenst en een even fantastisch 2008.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: