Solita - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Solita - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Solita

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

12 December 2007 | Chili, El Carmen

Holy
Mijn ouders zijn dit weekend al vertrokken richting België. Wat betekent dat ik helemaal alleen in het tehuis achterblijf... maar ik moet zeggen, ze hebben mij hier al ongeloofljk goed opgevangen... zo goed zelfs dat ik al tijd voor mezelf moest gaan zoeken. De laatste dagen zijn dan ook al heel druk geweest. Eerst was er een groot afscheidsfeest voor de afstuderenden (wat heel emotioneel was want deze kinderen moeten de Hogar verlaten en de meesten zijn hier al sinds ze heel klein waren) en de dag erna was er de eerste Communie van de 13-jarigen wat ook heel speciaal was om mee te maken. Voor de rest amuseer ik mij hier met waterspelletjes te spelen met de kinderen, in de bergen gaan wandelen, aerobic lessen volgen (jaja samen met het personeel van de Hogar volg ik elke woensdag en vrijdag avond aerobic les... en ik moet zeggen dat ik dit serieus onderschat had want het is GASSe geven...) Vandaag heb ik mij geamuseerd met de auto te wassen van de Hogar... deze was echt niet meer om aan te zien en aangezien het hier zo´n 30 graden is was het best wel aangenaam. Morgen avond is er hier weeral een afscheidsfeestje...de kinderen steken zelf een dansshow in elkaar, wat altijd wel grappig is om te zien.
Ik ben van plan om volgende week met de twee oudste van het tehuis naar de cinema te gaan in Chillan... omdat ik het toch zelf een beetje mis naar de cinema gaan (mijn wekelijkse Belgische activiteit samen met Melissa: MISS YA) en deze meisjes nog nooit een cinema langs binnen hebben gezien is dit misschien wel de perfecte gelegenheid...
Zo dat was het zo´n beetje, ik ben waarschijnlijk duizenden dingen vergeten te zeggen maar jullie kunnen toch weer wat volgen en dat is het belangrijkste... vele vele kussen vanuit het warme Chili (hihi)

  • 13 December 2007 - 08:39

    Karolien:

    30 graden? Hier vriest het!! :-)

  • 13 December 2007 - 12:14

    Elisabeth:

    Leuk dat je met de oudste meisjes dan toch naar de film kan gaan. Ben benieuwd welke het word. Neem aan dat het alleen in de spaanse taal zal zijn?

    Stuur je nog even door welke foto's ik op je site moet plaatsen?

    xxx

  • 13 December 2007 - 15:50

    Kristof:

    hey kristel geniet maar van het weer daar in ons plaats want hier kunt ge er toch niet van genieten

    leuk dat je naar de film gaat ben wel benieuwd hoe het daar er uit ziet od het ook zo luixueus is als hier

    groetjes kristof

  • 13 December 2007 - 16:16

    Tammy:

    kei fijn!
    precies allemaal feestjes daar!
    hier is het maar koud! ze

    groetjes van je peter!

    xxx

    tamara

  • 13 December 2007 - 16:43

    Marjan:

    Ik ben zo eenzaam...

    zonder JOU!

    Tielalaalalaalalaa...

  • 14 December 2007 - 13:11

    Els:

    hey Kristel,
    Naar de cine gaan zal voor de meisjes zeker zeer leuk zijn, een hele ervaring voor hun en ze zullen u zeker heel dankbaar zijn dat je dit voor hun doet.

    Ook leuk dat ze je goed hebben opgevangen, en al die feestjes echt leuk zeg. Hier is het echt wel koud dus geniet zeker nog van het warme zonnetje ginder.

    vele groetjes van uit het zeer koude België. Els

  • 14 December 2007 - 14:13

    Katleen:

    Hey Kristel,

    Blijkbaar houden ze je daar wel goed bezig...! Tof dat je zoveel activiteiten te doen hebt. Klinkt allemaal leuk ... vooral die waterspelletjes!

    Aha... dus ik veronderstel dat je nu een professional bent in autowassen? Zal ik zeker onthouden wanneer mijn voitureke een nieuwe wasbeurt moet krijgen! ;-))

    Kusjes en tot later...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 22846

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: