Feestweek - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Feestweek - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Feestweek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

30 November 2007 | Chili, El Carmen

Hallo iedereen
Het is hier de laatste dagen al erg druk geweest, wat ik uiteraard zeer leuk vindt. Om te beginnen kreeg ik in het begin van de week te horen dat ik moest veranderen van huisje. Dus nu slaap ik in een ander huisje, maar met even lieve en schattige kindjes (de jongste is 2 jaar)Mij maakt het niet zoveel uit waar ik slaap, zolang ik een bed heb is dat allemaal goed voor mij. Zoals ik onlangs ook al had gezegd is er ook een volleybal ploeg van het tehuis en deze week was het het kampioenschap volleyballen van El Carmen. EN... wij (dan heb ik het over de ploeg, mij niet bijgerekend want ik was reserve, hihi)hebben weliswaar gewonnen. Een grote beker en medailles. Uiteraard was het hier dan vandaag uitgebreid feest. Ook stond er vanavond op het programma voor de alleroudsten die dit jaar afstuderen: een eindejaarsbal. Dit is de eerste keer dat de meisjes (18 jaar) naar de grote
stad mogen gaan om samen met een verantwoordelijke van het tehuis een kleed en schoenen te gaan kopen. Het is ongelooflijk hoe hard deze meisjes naar deze avond hebben uitgekeken, en het was voor hun dan ook een heel speciaal moment (fotos volgen later). Maar ik denk ook heel emotioneel omdat zij allemaal op het einde van het jaar de Hogar (het tehuis) zullen verlaten. Vanaf 18 jaar moeten ze hier namelijk op hun eigen benen staan. Voor de rest gaat hier alles zen gewone gangetje. Buiten het feit dat ik de laatste dagen ENORM veel last heb van mijn allergie (met de nodige niesbuien en overvloed van zakdoeken bijgerekend). Maar dat zal wel komen door de droogte en de hitte...

  • 30 November 2007 - 08:18

    Karolien:

    De jongste is 2 jaar? :-) Moooh...

  • 30 November 2007 - 09:49

    Katleen:

    Hey Kristel,

    Hopelijk slaap je nu ook evengoed bij die kleutertjes...?!
    PROFICIAT met jullie overwinning met het volleyballen! Dat zal wel leuk geweest zijn om te winnen!
    'k Ben benieuwd naar de foto's van de meisjes die kleren gaan kopen voor het bal... zal wel de max geweest zijn voor iedereen!
    Hopelijk gaan jouw niesbuien enz. snel over...!!
    Nog veel plezier!

  • 30 November 2007 - 11:52

    Elisabeth:

    Hallo zusje,

    Mag je deel nemen aan het oudejaarsbal? We leuk hoor om aan het echte leven daar deel te nemen. Zeker als er dan een prijs wordt gewonnen met volleybal (jammer dat je reserve was :)).

    Weet je al of je na het vertek van mama en papa in hun kamer wil slapen?

    Wat zonde van al die neusbuien! Heb je wat mee van medicijnen om het te verzachten?

    Hier in NL alles goed, morgen vieren we Sinterklaasfeest bij Kevin thuis met pakjes en het spel. Dat is wel leuk! We hebben ook al 2 nieuwe lampen in onze woonkamer = ERG MOOI!!

    Morgen is het alweer december, een drukke maand. Gaan jullie de kinderen ook nog verrassen met sinterklaas?

    Liefs, Elisabeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: