Wafelenbak groot succes - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Wafelenbak groot succes - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Wafelenbak groot succes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

02 December 2007 | Chili, El Carmen

Gisteren was het een groot moment voor de kinderen want ze kregen eindelijk ieder TWEE wafels (gemaakt door mijn mama)... het werd een echt mini feestje met chocolade en suiker bij overvloed... lachende en smullende gezichtjes waren de moeite waard om te zien. Hierna besloten we om hen een beetje Belgische muziek te leren kennen dus hadden we muziek opgezet van onder andere: Plop, vogeltjesdans, inzahjee,... en veel meer, het viel DUIDELIJK in de smaak, vooral bij de allerkleinste...Vandaag is het iets rustiger in het tehuis omdat vele kinderen dit weekend naar huis zijn... (degene die familie hebben mogen in het weekend naar huis) dus dit betekent voor mij ook eventjes uitrusten...

  • 02 December 2007 - 19:58

    Véronique:

    Dag Kristel,

    Met plezier lees ik al je berichtjes op je website!! 'k Kan mij de gezichtjes van al die kindjes van hier al zo'n beetje inbeelden. Glunderend en stralend... Een echt FEEST. Wafeltjes kunnen daar dan ook niet elke dag gegeten worden ... Geniet nog van de komende maandjes, nichtje! 'kVond het jammer voor jou van de dolfijntjes!! Ik deel jouw gevoel van ontgoocheling. Ook bij mij is dat voorgevallen.'k Had echt gehoopt dat je er wel zou zien!

    groetjes,
    Véronique

  • 02 December 2007 - 20:12

    Henk Walsschot:

    Zag Nico eergisteren. Hij verkoopt tegenwoordig knaagdieren op de markt.

  • 03 December 2007 - 09:53

    Karolien:

    Mmm wafels :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, El Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 22846

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: