Terug in het tehuis... - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Terug in het tehuis... - Reisverslag uit El Carmen, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Terug in het tehuis...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

26 November 2007 | Chili, El Carmen

Hola Hola
Moe maar tevreden kwamen we gisterenavond toe in het tehuis. De kinderen waren duidelijk heel blij om ons terug te zien. Het leek wel alsof we nooit waren weggeweest. Onze reis en de tijd gaat hier zo snel voorbij dat je bijna geen tijdbesef hebt, tot ik gisteren tot de conclusie ben gekomen dat ik al 5 weken van België weg ben en het gemis soms wat moeilijker wordt. Gelukkig nemen de kinderen meestal mijn volledige aandacht zodat ik niet teveel tijd heb om erover na te denken. Deze week staat er zelfs al verschillende dingen op het programma dus de week zal weeral snel voorbij vliegen.

• 26 November 2007 - 08:41

Karolien:

Leuke week gewenst!

• 26 November 2007 - 10:35

Anais:

Hej mieke,
    jaja we zitten al 5 weken ver!
    Soigneert die boelekes ginder maar goed en vergeet vooral niet van zélf ook te genieten van deze sublieme ervaring!
    Dikke kus
    xxx

• 26 November 2007 - 20:27

Uw Broereke:

hey kristel, mama en papa
    amuseer jullie deze week en wij missen jullie hier ook elke dag, trouwens heb vandaag hier uwe peter aan de lijn gehad en moest u heel veel groetjes doen van hem en zeggen dat hij jullie 3 heel hard mist

groetjes kristof en els

• 28 November 2007 - 12:18

Krstine Rudi:

Al heel wat mee gemaakt dat zien we al,we hopen dat je het voor de rest wel heel tof vind.Doe het daar alvast goed verder en doe ook de groetjes aan je ouders.dikke kusjes van kristine rudi en prutske.We missen jou en je glimlach