Misselijk, rood en teleurgesteld... - Reisverslag uit La Serena, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Misselijk, rood en teleurgesteld... - Reisverslag uit La Serena, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Misselijk, rood en teleurgesteld...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

22 November 2007 | Chili, La Serena

Wat een dag wat een dag... wat DE mooiste dag van mijn leven moest worden begon deze NACHT al zeer slecht. Waarschijnlijk had ik gisterenavond iets slecht gegeten want ik voelde mij de hele nacht misselijk waardoor ik niet veel heb kunnen slapen. Het was dan ook VROEG ochtend, maar ik had er veel voor over om vandaag de dolfijnen te zien.
Het viel me wel onmiddellijk op dat het vandaag niet zo zonnig was en dat het erg bewolkt was (maar ja het was ook nog maar 7uur smorgens).
Enkele uurtjes later kwamen we toe aan het eilandje waar de boot op ons stond te wachten... eigenlijk is BOOT niet het goede woord. Iedereen kent wel de BOOT Titanic... wel, als ge aan de Titanic denkt, dan moet je eens aan de reddingssloepen denken en als je je dan een 10 keer kleinere boot inbeeld dan zal je ongeveer weten in wat voor een boot ik op zee heb zitten varen vandaag... 1 woord: MISSELIJK, misselijk en nog eens misselijk. We zaten nog maar 2 minuten op het boot(je) of ik voelde mijn maag al draaien en keren naar alle richtingen met weglatende details tot gevolg... enkele minuten later zie ik ook mijn vader ver over de boot leunen en nog even later is ook mijn moeder aan de beurt. NIEMAND op dat bootje werd ziek,behalve wij... en dan moest je je nog kunnen concentreren op de dieren die rondom je zwommen en dan moest ik daar nog eens FOTOs van gaan nemen ook... gezellig was anders. Dus een korte samenvatting: een zeer slechte ervaring. Zeker omdat we dus GEEN dolfijnen hebben gezien... omdat het JUIST vandaag vrij slecht weer was zijn de dolfijnen doorgezwommen naar een ander eiland waar het warmer was (dit hebben ze mij toch alleszins wijsgemaakt toen ik teleurgesteld de boot afstapte) en als je denkt dat de dag nog niet slechter kan, jawel hoor, bij het afstappen van de boot ga ik toch wel SERIEUS tegen de vlakte zeker... zeer genant maar vooral zeer pijnlijk... en als DAT nog niet erg genoeg is dan merk ik eenmaal dat we in het hotel terugzijn dat ik dus VUURROOD zie (verbrand dus) in mijn gezicht. Hoe ik dat geflikt heb is een misterie want de zon had de HELE dag dus NIET geschenen... misschien door het water en de wind... misschien... misschien niet...wie zal het weten?

  • 22 November 2007 - 22:20

    Nathalie:

    Ja zo'n dagen kun je ook hebben he. ik herinner me dat ik ooit is naar het schildpaddeneiland ging in turkije om zoals je al kunt raden naar de schildpadden te zien. ahwel ik heb er geen gezien en op terugweg werd ik zo ziek en bleek ik een zware zonnesteek te hebben. Ik ben er een paar dagen ziek van geweest dus conclusie je bent niet de enige met zo'n dagen he :-)

  • 23 November 2007 - 07:58

    Elisabeth:

    In een woord: JAMMER!

    PS Maar je had toch pilletjes mee speciaal tegen misselijkheid????

    Hoop dat jullie al een beetje bekomen zijn....

  • 23 November 2007 - 08:10

    Melissa:

    Hey Krisje,

    Ocharme toch, gij hebt toch ook altijd iets voor he :) Maar alé na een dag regen komt er altijd zonneschijn!!!!

    nen dikke zoen en knuffel

    Mel

  • 23 November 2007 - 13:22

    Wendy:

    Ey mieke,

    hopelijk gaat het terug al stukke beter en hebde de ontgoocheling al lang achter u gelaten en zijde weer volop aant genieten.

    Maar moet eerlijk toegeven, als ik da 'bootje' zie, het gevoel van veiligheid is toch ook ver te zoeken hoor en de misselijkheid is dan weer te kort bij.

    Kussies en knuffies

    xxx

  • 23 November 2007 - 16:05

    Laura:

    ejlaa
    jammer van de dolfijnen... hopelijk is je dag vandaag beter geweest!
    en verbrand... ja, op water verbrand je tien keer zo gemakkelijk, ook als het bewolkt is. ik ben eens gaan waterskiën met de boot en toen was het vollen bak zon, ge wilt niet weten hoe ik er toen uit zag...
    veel plezier nog!
    groetjes,
    Laura

  • 24 November 2007 - 09:42

    Kevin:

    Jammer van de dolfijnen maar wel respect dat jullie in die roestbak durfden te stappen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, La Serena

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: