Eindelijk rust... - Reisverslag uit La Serena, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Eindelijk rust... - Reisverslag uit La Serena, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Eindelijk rust...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

19 November 2007 | Chili, La Serena

hallo iedereen,
We zijn net in het prachtige La Serena aangekomen en ik moet zeggen het is een stad naar mijn hart.
Veel winkels(uiteraard), een strand en veel excursies...
Toen we hier zo n uurtje geleden aankwamen met de bus SPRONG er onmiddellijk een mevrouw op ons af met reclame over haar Hostal in het centrum van La Serena. Omdat ik het beu was om elke keer gans de stad rond te lopen met mijn bagage (die ondertussen al flink gegroeid is) en te zoeken naar goedkope maar leuke en vooral propere hotellekes,
hebben we gewoon die haar goesting gegeven en met dat mens mee gegaan. En ik moet zeggen, dat is een van de beste keuzes die we ooit hebben gemaakt. Ik heb een heel mooie kamer met een GROTE televisie dus wat wilt Kristel nog meer? Gratis internet misschien? Jawel hoor, ook dat is hier te verkrijgen...
Ik dacht dat wij hier drie dagen gingen uitrusten maar dat zal niet echt lukken want hier is namelijk HEEL veel te bezichtigen... toen ik het woord DOLFIJNEN hoorde heb ik onmiddellijk al laten merken dat ik dit zeker wil doen... DUS binnen twee dagen gaan we een excursie doen dat het WILDLIFE van Chili benadrukt, ondermeer: pinguins, dolfijnen en veel meer gaan we dus zien.
Ik schrijf dit niet om jullie jaloers te maken hoor (hum hum) maar gewoon maar om te zeggen dat dit wel een droom zou zijn die eindelijk uitkomt...
Zo, ik hou jullie de volgende dagen zeker op de hoogte van verdere veranderingen (EH...gratis internet) en nog 1 ding: de ECHTE CMM mag zich PERSOONLIJk via MIJN email
altijd BEKEND maken...

  • 20 November 2007 - 12:16

    Elisabeth:

    He schat :)

    La Serena klinkt inderdaad heel relax! En naar dolfijnen gaan kijken... dat is inderdaad jouw droom maar is er ook een mogelijkheid dat je met hen kan zwemmen? Is het dan echt in de zee of is het meer een soort dierentuin? Maar STOER hoor!

    Gaat met mama en papa ook alles goed? Is het wel gezellig met zijn 3-tjes, nog geen ruzie gemaakt :).

    VEEL plezier en maak genoeg foto's zodat wij nadien ook mee kunnen genieten.

    liefs, Elisabeth

  • 20 November 2007 - 12:39

    Katleen :

    Hey Kristel

    Blijkbaar heb je echt al veel gezien en gedaan tijdens jullie rondreis. Leuk dat je dolfijnen zal zien... is inderdaad altijd jouw droom geweest.

    De aardbeving in Chili is wel degelijk op het nieuws bij ons geweest. De broer van Tiemen heeft dit op TV gezien.

    Nog veel plezier en tot de volgende!

    Katleen xxx

  • 22 November 2007 - 12:06

    Elisabeth:

    Erg leuke foto trouwens die van jou aan het strand! Zie ook dat je al een mooi gezond kleurtje erbij hebt :).

    Liefs, je zus

  • 22 November 2007 - 18:21

    Marjan:

    Yeah right, hij zal zich is persoonlijk bij u komen aanmelden... Dan mag em eerst is via mij passeren ze!

    Geen sterallures krijgen, eh meid! Hehehe...

    Dikke zoen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, La Serena

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 22858

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: