Geen leugens... - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Geen leugens... - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Geen leugens...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

13 November 2007 | Chili, San Pedro de Atacama

Ik wist dat jullie mij niet gingen geloven... maar ja ook in de woestijn is er een BESCHAAFDE wereld...
Ze hebben hier flatscreens en dvd´s en internetcafees... het is moeilijk te geloven maar het is ZO.
Ik denk dat dat hier allemaal heel goedkoop is en dat ze daarmee al deze producten kunnen kopen. Dat is wat ik DENK. Oftewel wordt hier alles gekocht via de zwarte markt ofzo... want hier gebeuren heel veel louche zaakjes als je het mij vraagt.
Ook kennen ze hier alle bekende tv programma´s van Sterren op de Dansvloer (in het spaans dan uiteraard) tot bekende series zoals ONE TREE HILL, ALLY MCBeal en vele anderen... Bewijsmateriaal volgt nog wel!
Hete, zanderige groetjes

• 12 November 2007 - 20:36

Bewijsmateriaal, PUH! Hehehehe...

• 12 November 2007 - 22:13

Lucas:

Yes indeed Kristell,
    pretty hot here in the desert !

To all the fans of the show:
    keep on watchin' !

Love,
    CMM

• 13 November 2007 - 18:34

Henk Walsschot:

Ook hier gaat alles z'n gangetje. Van Marije heb ik het zalmtaartrecept eindelijk. Morgen smullen met Theo en Annie.
    Veel plezier

• 14 November 2007 - 10:33

Kristof:

amai dan staan ze daar toch al verder dan ik dacht in de woestijn tussen zand en kamelen of zie je deze daar niet?
    groetjes van uw broertje

• 15 November 2007 - 07:01

Marjan:

Okee, wie is CMM?! Want eum... Nu zijde ermee aant lachen zenne! DA geloof ik nie ze! Volgens mij zijde gij gewoon naar uw eigen aant sturen!

Love,
    JA

• 15 November 2007 - 12:42

Elisabeth:

Ben blij om te horen via SMS dat alles goed met jullie is. Op het nieuws was inderdaad een bericht van de hevige aardbeving in het noorden van Chili! Ben benieuwd naar jullie ervaringen van die dag.

xxx

• 15 November 2007 - 12:46

Wendy:

Ah, das goed nieuws om te horen dat alles goed is met jullie naar die aardbeving.

En idd, ik wil ook wel is weten wie diene CMM is...

Kussies
    xxx

• 15 November 2007 - 16:50

Marjan:

Aah, dus alles is ginder in orde na die aardbeving! OEF! Ik heb er vandaag nen heelen dag aan lopen denken!

Gij hebt dus gewoon zelf da bericht getypt eh! Gewoon om bewijsmateriaal af te leveren! NA! Het kan nie anders! Ik geloof er de ballen van! Jeezes!

Hehehehe...
    Wees voorzichtig!

• 15 November 2007 - 18:57

Marjan:

PS: uwen geliefden STOFFEL zit in de skate-off, samen met Anneleen.
    Dean had 4 negens...:-) 2 keer achtereen... :-)

Das nogal wat anders als uwe zogenaamde Lucas eh?!