De tijd vliegt... - Reisverslag uit , van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu De tijd vliegt... - Reisverslag uit , van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

02 November 2007 | ,

Hallo Iedereen,
Met mij alles super goed. Hopelijk ginder in België ook...
Het weer is hier vandaag echt prachtig: zeer warm (sorry dat ik dit in jullie neus moet wrijven want in België is het waarschijnlijk KOUD?)
De week is weeral voorbij gevlogen... deze week hebben we Belgische PAP of PUDDING gemaakt voor de kinderen... ik denk dat ze niet zo onder de indruk waren van de pudding. Enkele jaren geleden hadden mijn ouders wafels en pannekoeken gebakken en ik denk dat ze dit veel lekkerder vonden maar wat wil je, chilenen zijn echte zoetebekken...
In het huisje waar ik nu ook slaap is het heel gezellig. De meisjes zijn super lief en er beginnen toch al kleine vriendschappen te ontstaan (ondanks de taalbarriere, want chilenen zijn heeeel moeilijk te verstaan)
Gisteren was het hier ook Allerheiligen en er was speciaal hiervoor een misviering op het kerkhof. Veel verschil met België is er niet echt, enkel dat de mensen het graf bedekken met bloemen in de vorm van een kruis...
Volgende week vrijdag vertrekken we al voor enkele weken op reis... we gaan rondreizen in het Noorden van Chili... als je in zo een groot land bent moet je dat land toch een beetje kennen en ontdekken? Dus dat belooft nog wel de moeite te worden...
Zo, dat was een hele korte samenvatting van mijn weekje.
Ik hoop binnenkort enkele fotootjes op de website te zetten, maar ik moet eerst nekeer nadenken hoe ik dit in het spaans ga proberen uit te leggen aan die mensen hier in het internetcafe en of ik fotos kan downloaden op deze computers...
tot gauw, drie kussen van mij

• 04 November 2007 - 18:16

Kristof:

hey kristel,
    waarschijnlijk is het weer daar veel warmer als hier,
    maar het heeft hier toch al bijna elke dag droog geweest.
    veel succes met het rondreizen

groetjes kristof en els
    ps: doe ook de groetjes aan mama en papa

• 05 November 2007 - 12:11

Wendy Van Den Bosch:

Hey Kristel,

Is super da we u zo een beetje kunnen volgen. Geniet de komende weken van het rondreizen en laat regelmatig maar iets weten.