Warme daagjes... - Reisverslag uit , van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Warme daagjes... - Reisverslag uit , van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Warme daagjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

06 November 2007 | ,

Ola todos
Het was vandaag een zeer warme dag, elke beweging was vermoeiend dus besloot ik om een beetje te relaxen in het zonnetje...en ik moet zeggen dat ik toch al wat kleur (jaja u hoort het goed)heb vandaag. En wonder boven wonder ben ik nog niet verbrand geweest.
Nu donderdag nacht vertrekken wij voor twee weken dus op reis... om 12uur s´nachts vertrekt er hier een bus vanuit El carmen naar Santiago. Dus het belooft al een vermoeiende start te worden.
Tot hoors en vele groetjes van ons allen

  • 06 November 2007 - 07:45

    Elisabeth:

    Lekker hoor het zonnetje maar wel oppassen he want de zon is daar toch een stuk gevaarlijker!

    Een fijne RONDREIS aan jullie 3-tjes! Lijkt me helemaal super al die plekjes die jullie gaan bezoeken. Heb de rondreis planning van papa bij de hand dus zal elke dag even kijken welke advonturen jullie gaan beleven en waar!

    Naderhand verwachten we natuurlijk een gedetailleerd verslag :).

    Dikke kus, Elisabeth

  • 06 November 2007 - 09:24

    Karolien:

    Ooooh. Ik wil ook luieren in de zon! :-)
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

The end is near

23 Februari 2008

Hollywood, here I come

18 Februari 2008

Weekje zee

01 Februari 2008

La vida es bella

23 Januari 2008

Fotooooos
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 22874

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 20 December 2010

2de vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

21 Oktober 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: