Warme daagjes... - Reisverslag uit , van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu Warme daagjes... - Reisverslag uit , van Kristel Paulus - WaarBenJij.nu

Warme daagjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

06 November 2007 | ,

Ola todos
Het was vandaag een zeer warme dag, elke beweging was vermoeiend dus besloot ik om een beetje te relaxen in het zonnetje...en ik moet zeggen dat ik toch al wat kleur (jaja u hoort het goed)heb vandaag. En wonder boven wonder ben ik nog niet verbrand geweest.
Nu donderdag nacht vertrekken wij voor twee weken dus op reis... om 12uur s´nachts vertrekt er hier een bus vanuit El carmen naar Santiago. Dus het belooft al een vermoeiende start te worden.
Tot hoors en vele groetjes van ons allen

• 06 November 2007 - 07:45

Elisabeth:

Lekker hoor het zonnetje maar wel oppassen he want de zon is daar toch een stuk gevaarlijker!

Een fijne RONDREIS aan jullie 3-tjes! Lijkt me helemaal super al die plekjes die jullie gaan bezoeken. Heb de rondreis planning van papa bij de hand dus zal elke dag even kijken welke advonturen jullie gaan beleven en waar!

Naderhand verwachten we natuurlijk een gedetailleerd verslag :).

Dikke kus, Elisabeth

• 06 November 2007 - 09:24

Karolien:

Ooooh. Ik wil ook luieren in de zon! :-)
    Groetjes